Stručnjak za upravljanje i menadžment
Uvod
Voditelj djeluje kao temeljna poveznica između zaposlenika i višeg menadžmenta, odnosno vlasnika organizacije. Srednji menadžment ključan je za provedbu strateških odluka i razvoj sljedeće generacije vodstva u organizaciji.
Istodobno, često je opterećen teškim izazovima. Mora voditi računa o:
- suradnji vrha i dna hijerarhije organizacije,
- koordinaciji raznih odjela,
- balansiranju između pritiska sa svih strana.
Funkcija predstavlja stalno manevriranje između zahtjeva i očekivanja višeg menadžmenta i vlasnika s jedne strane, te odgovarajuće komunikacije sa zaposlenicima s druge strane.
Glavni izazovi:
- Upravljanje konfliktima
- Upward, downward i sideways menadžment
- Prodaja i ostvarenje vizije
- Stručnost, ali nedostatak menadžerskog iskustva
- Nedostatak posebno prilagođenih edukacija
Menadžero su često imenovani stručnjaci iz pojedinih područja - s visoko razvijenim stručnim kompetencijama, ali bez većeg prethodnog menadžerskog iskustva:
- voditelji općih službi,
- voditelji razvojnih odjela,
- voditelji proizvodnje,
- šefovi financija,
- voditelji računovodstva,
- voditelji marketinga,
- voditelji odjela...
Stoga je ključno da menadžeri dobiju obuku za razvoj menadžerskih kompetencija koje su apsolutno neophodne za upravljanje složenim izazovima njihove uloge.
Ciljevi učenja: Ključne vještine potrebne za uspjeh
Program je usmjeren na razvoj menadžerskih kompetencija za srednji menadžment, kako bi polaznici cjelovito ovladali metodama i tehnikama za:
- učinkovitu uspostavu jasne komunikacije u svim smjerovima,
- učvršćivanje liderske pozicije gore-dolje,
- uspostavljanje vlasti,
- suveren i samouvjeren nastup,
- motiviranje zaposlenika,
- upravljanje konfliktima…
Sadržaj obrazovanja
- Trendovi u području organizacije razvoja edukacije u poduzećima
- Razumijevanje i funkcioniranje organizacije
- Sustavi upravljanja
- Vještina vođenja
- Alati za upravljanje
- Osobni i profesionalni razvoj
- Standardi
Predavač
| Kristijan Sedak doktorirao je na Poslijediplomskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti pri Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radi na Odjelu za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta, a predavao je i na Veleučilištu VERN, Visokoj školi za odnose s javnošću i studij medija Kairos, Govorničkoj akademiji Demosten i mnogim… |
Raspored seminara
Trening se održava u trajanju od trimodula na datume: 4.6., 11.6. i 18.6., od 10:00 do 14:00 sati, i jedan video modul "Delegiranje".
Iz sadržaja izdvajamo:
Upravljanje u "sendvič" poziciji
Srednji menadžment stalno je rastrgan između svojih podređenih i najvišeg menadžmenta, koji često imaju sukobljene interese. O vještinama i razumijevanju voditelja ovisi koliko će uspješno navigirati svoj tim između ovih interesa.
Na radionici ćemo učiti o razlici u razgovoru s top menadžmentom (upward management) i s timom kolega (downward management):
- kako se obratiti menadžmentu i kolegama, kako biste kao lider inspirirali kolege i zadovoljili nadređene,
- kako prepoznati polje napetosti različitih hijerarhijskih razina: koji su interesi menadžmenta, a koji kolega i kako „navigirati“ između sukobljenih interesa,
- što trebate učiniti kako biste učvrstili svoju poziciju lidera,
- kako s povjerenjem razgovarati sa svojim šefom i zaposlenicima: NLP tehnike za samopouzdani govor i neverbalnu komunikaciju koja je iznimno važna,
- što trebate učiniti kako biste dobili podršku nadređenih,
- kako zastupati interese uprave: kako kolegama prezentirati zahtjeve uprave (čak i kada se s njima možda ne slažete),
- motivacija vs kontrola: od kontrole do inspiracije - kako ne samo motivirati, već inspirirati kolege,
- kako se nositi s pritiskom i visokim zahtjevima.
Vođenje razgovora o razvoju
Kako se pripremiti za razgovor
- Zašto uopće obavljati godišnje razgovore
- Utvrđivanje sadržaja godišnjeg razgovora
- Usklađivanje očekivanja voditelja i kolega
- Priprema: praćenje kritičnih i izvanrednih događaja
- Pregled realizacije cilja
Provedba razgovora i aktivnosti nakon razgovora
- Stvaranje dobre atmosfere: kako započeti
- Prilagodite vođenje razgovora kolegi: vrste sugovornika i način vođenja razgovora ovisno o tipu
Upravljanje vremenom
- Upravljajte vremenom – ne ono vama
- Ostvarite svoje ciljeve – počnite sada
- Priprema fleksibilnog rasporeda
- Uspostavljanje ravnoteže između profesionalnog, obiteljskog i osobnog života
Komunikacija za menadžere
80% vodstva je u komunikaciji! Istovremeno, ovom aspektu upravljanja često pridajemo najmanje pozornosti... U modernom dinamičnom poslovnom okruženju uspješna i učinkovita komunikacija često je zanemarena, no svjesni smo da je ona ključni element timske inspiracije i motivacije, uspješnosti poslovanja, pozitivne bilance i dobrih međuljudskih odnosa u kojima zaposlenici napreduju i stvaraju rezultate.
- Tehnike i metode za dobivanje povratne informacije
- Povratna informacija kao ključ rasta i napretka, kako je primiti i kako dati
- Naučite reći NE:
- kada bi vođa trebao reći ne i kako to učiniti
- Strategija argumentacije
- Upravljanje konfliktima:
- vođa kao posrednik - kako upravljati sukobom tako da sukob postane zlatna prilika za napredak,
- kako upravljati sukobima (gore ili dolje)
- Praktične studije slučaja iz svakodnevnih situacija upravljanja