Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Stručnjak za upravljanje i menadžment

Uvod

Voditelj djeluje kao temeljna poveznica između zaposlenika i višeg menadžmenta, odnosno vlasnika organizacije. Srednji menadžment ključan je za provedbu strateških odluka i razvoj sljedeće generacije vodstva u organizaciji.

Istodobno, često je opterećen teškim izazovima. Mora voditi računa o:

  • suradnji vrha i dna hijerarhije organizacije,
  • koordinaciji raznih odjela,
  • balansiranju između pritiska sa svih strana.

Funkcija predstavlja stalno manevriranje između zahtjeva i očekivanja višeg menadžmenta i vlasnika s jedne strane, te odgovarajuće komunikacije sa zaposlenicima s druge strane.

Glavni izazovi:

  • Upravljanje konfliktima
  • Upward, downward i sideways menadžment
  • Prodaja i ostvarenje vizije
  • Stručnost, ali nedostatak menadžerskog iskustva
  • Nedostatak posebno prilagođenih edukacija

Menadžero su često imenovani stručnjaci iz pojedinih područja - s visoko razvijenim stručnim kompetencijama, ali bez većeg prethodnog menadžerskog iskustva:

  • voditelji općih službi,
  • voditelji razvojnih odjela,
  • voditelji proizvodnje,
  • šefovi financija,
  • voditelji računovodstva,
  • voditelji marketinga,
  • voditelji odjela...

Stoga je ključno da menadžeri dobiju obuku za razvoj menadžerskih kompetencija koje su apsolutno neophodne za upravljanje složenim izazovima njihove uloge.

Ciljevi učenja: Ključne vještine potrebne za uspjeh

Program je usmjeren na razvoj menadžerskih kompetencija za srednji menadžment, kako bi polaznici cjelovito ovladali metodama i tehnikama za:

  • učinkovitu uspostavu jasne komunikacije u svim smjerovima,
  • učvršćivanje liderske pozicije gore-dolje,
  • uspostavljanje vlasti,
  • suveren i samouvjeren nastup,
  • motiviranje zaposlenika,
  • upravljanje konfliktima…

Sadržaj obrazovanja

  • Trendovi u području organizacije razvoja edukacije u poduzećima
  • Razumijevanje i funkcioniranje organizacije
  • Sustavi upravljanja
  • Vještina vođenja
  • Alati za upravljanje
  • Osobni i profesionalni razvoj
  • Standardi
DatumMjestoCijena  
4.6. – 18.6.2024Zagreb850 Kn + PDVPrijavite se 

Predavač

Kristijan Sedak, PhD

Kristijan Sedak doktorirao je na Poslijediplomskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti pri Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radi na Odjelu za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta, a predavao je i na Veleučilištu VERN, Visokoj školi za odnose s javnošću i studij medija Kairos, Govorničkoj akademiji Demosten i mnogim

Raspored seminara

Trening se održava u trajanju od trimodula na datume: 4.6., 11.6. i 18.6., od 10:00 do 14:00 sati, i jedan video modul "Delegiranje".

Iz sadržaja izdvajamo:

Upravljanje u "sendvič" poziciji

Srednji menadžment stalno je rastrgan između svojih podređenih i najvišeg menadžmenta, koji često imaju sukobljene interese. O vještinama i razumijevanju voditelja ovisi koliko će uspješno navigirati svoj tim između ovih interesa. 

Na radionici ćemo učiti o razlici u razgovoru s top menadžmentom (upward management) i s timom kolega (downward management):

  • kako se obratiti menadžmentu i kolegama, kako biste kao lider inspirirali kolege i zadovoljili nadređene,
  • kako prepoznati polje napetosti različitih hijerarhijskih razina: koji su interesi menadžmenta, a koji kolega i kako „navigirati“ između sukobljenih interesa,
  • što trebate učiniti kako biste učvrstili svoju poziciju lidera,
  • kako s povjerenjem razgovarati sa svojim šefom i zaposlenicima: NLP tehnike za samopouzdani govor i neverbalnu komunikaciju koja je iznimno važna,
  • što trebate učiniti kako biste dobili podršku nadređenih,
  • kako zastupati interese uprave: kako kolegama prezentirati zahtjeve uprave (čak i kada se s njima možda ne slažete),
  • motivacija vs kontrola: od kontrole do inspiracije - kako ne samo motivirati, već inspirirati kolege,
  • kako se nositi s pritiskom i visokim zahtjevima.

Vođenje razgovora o razvoju

Kako se pripremiti za razgovor

  • Zašto uopće obavljati godišnje razgovore
  • Utvrđivanje sadržaja godišnjeg razgovora
  • Usklađivanje očekivanja voditelja i kolega
  • Priprema: praćenje kritičnih i izvanrednih događaja
  • Pregled realizacije cilja

Provedba razgovora i aktivnosti nakon razgovora

  • Stvaranje dobre atmosfere: kako započeti
  • Prilagodite vođenje razgovora kolegi: vrste sugovornika i način vođenja razgovora ovisno o tipu

Upravljanje vremenom

  • Upravljajte vremenom – ne ono vama
  • Ostvarite svoje ciljeve – počnite sada
  • Priprema fleksibilnog rasporeda
  • Uspostavljanje ravnoteže između profesionalnog, obiteljskog i osobnog života

Komunikacija za menadžere

80% vodstva je u komunikaciji! Istovremeno, ovom aspektu upravljanja često pridajemo najmanje pozornosti... U modernom dinamičnom poslovnom okruženju uspješna i učinkovita komunikacija često je zanemarena, no svjesni smo da je ona ključni element timske inspiracije i motivacije, uspješnosti poslovanja, pozitivne bilance i dobrih međuljudskih odnosa u kojima zaposlenici napreduju i stvaraju rezultate.

  • Tehnike i metode za dobivanje povratne informacije 
    • Povratna informacija kao ključ rasta i napretka, kako je primiti i kako dati 
  • Naučite reći NE:
    • kada bi vođa trebao reći ne i kako to učiniti
  • Strategija argumentacije
  • Upravljanje konfliktima:
    • vođa kao posrednik - kako upravljati sukobom tako da sukob postane zlatna prilika za napredak,
    • kako upravljati sukobima (gore ili dolje)
  • Praktične studije slučaja iz svakodnevnih situacija upravljanja 


Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima