Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Kako voditi 1:1 razgovore

Uvod

Redovni 1:1 sastanci ključni su za izgradnju povjerenja i otvorene komunikacije između menadžera i zaposlenika. Oni omogućavaju pravovremeno davanje i primanje povratnih informacija, rješavanje problema, podrška profesionalnom razvoju te poticanju karijernog napretka, što u konačnici dovodi do većeg zadovoljstva i produktivnosti u timu.

Ova radionica pruža praktične smjernice i alate za učinkovito vođenje 1:1 razgovora, ključnog alata za razvoj zaposlenika i unapređenje timske suradnje. Polaznici će naučiti kako strukturirati 1:1 sastanke, ostvariti dijalog sa zaposlenici, pružati konstruktivnu povratnu informaciju te stvarati otvoren i povjerljiv odnos sa svojim suradnicima. Edukacija je idealna za menadžere, timske voditelje i sve one koji žele unaprijediti svoje komunikacijske vještine i izgraditi snažnije radne odnose.

Ciljna skupina

Edukacija je namijenjena menadžerima, timskim voditeljima i svima onima koji žele unaprijediti svoje komunikacijske vještine i izgraditi snažnije profesionalne odnose.

DatumMjestoCijena  
11.10.2024Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
Kn + PDVIspričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
 

Predavač

Raspored seminara

Predviđeno trajanje webinara: od 9.00 do 12.00 sati.

Program predavanja:

  • Razumijevanje važnosti 1:1 razgovora u vođenju ljudi
  • Priprema i strukturiranje učinkovitih 1:1 razgovora
  • Postavljanje pravih pitanja i ostvarivanja dijaloga
  • Davanje i primanje povratne informacije
  • Izgradnja odnosa povjerenja i otvorene komunikacije sa zaposlenicima


Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima